سمساری چیست ؟

سمساری کجاست | سمساری داریوش
آنچه در این مقاله تجربه خواهیم کرد

در دنیای امروز هروز شاهد رشد تکنولوژی و تغییرات در لوازم منزل هستیم، دنیای مد هروز شکل و شمایل جدید به این وسایل می دهد. این طراحی ها هروز تغییر کرده و اشیاء قدیمی جای خود را به طراحی ها و تکنولوژی های جدید می دهند. با توجه به تلاطم های روزمره و استرس های ناشی از تغییرات گسترده پیرامونمان، بسیاری از ما نیازمند پناه آوردن به نوستالوژی های قدیمی خود داریم. از این رو پناه اوردن به اشیاء کلاسیک، و آنتیک یکی از راه های فرار از تلاطم های دنیای مدرن خواهند بود. نباید فراموش کرد که بسیاری افراد طراحی های کلاسیک را به طراحی های مدرن ترجیح داده، از این رو خرید اشیاء آنتیک همواره سرگرمی بسیاری از قشر جامعه بوده است. شما در اشیاء آنتیک قادر خواهید بود روح سبک و روش های قدیم زندگی و آرامشی که در دنیای پیشین بوده را حس کنید. در ضمن نباید فراموش کرده که در دنیای گذشته کمیت وسایل زندگی کمتر بوده ولی کیفیت وسایل خانه از امروز بسیار بهتر بوده است. بطور مثال این موضوع را می توان در متریال وسایل آنتیک قدیمی همچون تلویزیون و رادیوهای قدیمی حس کرد. اکثر این وسایل به شکل دستی با بهترین متریال موجود ساخته شده که امروز پلاستیک های بی کیفیت جای خود را به آن متریال داده است. چرا که امروزه کمیت در تولید به کیفیت ارجاع داده شده است. در وسایل منزل آنتیک و قدیمی شاهد به کار گیری بیشتر دست انسان و استفاده از متریال طبیعی همچون چوب در وسایل غیر برقی هستیم. روح خلاقیت هنرمند در وسایل آنتیک همچون میزهای کلاسیک، تابلوهای کلاسیک و غیره دیده شده چشمام با تمام وجود قادر به لذت بردن از تراش کاری ها و جزییات بکار رفته در این اشیاء خواهد بود.

انواع اشیاء آنتیک

اشیاء آنتیک معمولا در دسته بندی های مختلف و گوناگونی قرار میگیرند، ولی نباید فراموش کرد که خرید و فروش لوازم آنتیک در ایران معمولا در لوازم صوتی و تصویری ( گرامافون و صفحه، تلویزیون، رادیو قدیمی ) ، لوازم منزل همچون میز ناهار خوری کلاسیک، لوستر کلاسیک، شمشیر قدیمی، تپانچه و تفنگ قدیمی، چینی آنتیک، ظروف مسی، نقره جان کلاسیک، سماور ذغالی ظروف برنجی و رادیو لامپی اشاره کرد.

خرید و فروش اشیاء آنتیک در سمساری به راحتی میسر خواهد بود. شما با مراجعه به یک سمساری معتمد قادر خواهید بود وسایل قدیمی مرا خود را به راحتی خرید و یا فروش کنید. سمساری داریوش با بیش از سی سال سابقه قادر به ارایه خدمات خرید و فروش وسایل منزل کرده و شما قادر خواهید در این سمساری لوزام آنتیک و قدیمی همچون، لوازم آنتیک، چنین آلات، ظروف و بلورجات، نقره جات، گرام وصفحه، سماور ذغالی، رادیو لامپی، اجناس قدیمی چوبی، اجناس قدیمی برقی، انواع کتاب قدیمی و جدید، ظروف مسی یا برنجی لباسشویی، تلویزیون قدیمی و جدید، یخچال فریزر قدیمی و جدید خود را خرید یا فروش کنید.

خرید و فروش دیسک گرامافون سمساری داریوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
فروشگاه